Shop Mobile More Submit  Join Login
boggart - 28 by Apofiss boggart - 28 by Apofiss

Facebook | Google Play



better not to leave your sweets unattended or Boggart will probably have them for good.


-----------------------------------
Latest - LINK
Previously - boggart - 27
The begining - click!

*official site - LINK


*Random fact about Boggart - one of the not nice habbits Boggart has is to eat foods he finds in other people homes; close your windows tight ;] ( who's Boggart? CLICK! )


me on TWITTER

Add a Comment:
 
:iconxxawkwardturtlexx:
XxAwkwardTurtlexX Featured By Owner Sep 28, 2014  Student Digital Artist
:iconboltythecat: its u
Reply
:iconboltythecat:
Boltythecat Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
damn right
Reply
:iconxxawkwardturtlexx:
XxAwkwardTurtlexX Featured By Owner Sep 29, 2014  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconcadencerox:
cadencerox Featured By Owner Jul 5, 2014  Student General Artist
I WANNA EAT COOK IT'S TOO
Reply
:iconbeeblur2332:
Beeblur2332 Featured By Owner Jun 5, 2014  Hobbyist General Artist
I love Boggart~! I have a character thats kinda like him .w. beeblur2332.deviantart.com/art…
Reply
:iconzimvader0017:
ZimVader0017 Featured By Owner Sep 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
*Looks at her window, is closed tight* Good, don't want him stealing MY cookies.
Reply
:iconcute-heart:
Cute-Heart Featured By Owner Aug 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
nice :D
Reply
:iconrakel1270:
Rakel1270 Featured By Owner Jun 24, 2013
If it fits, I sits.
Reply
:iconsparkingstar56:
sparkingstar56 Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Artist
He's climbing in your windows, He's snatchin yo cookies up
Reply
:iconpetunia97:
petunia97 Featured By Owner May 17, 2013  Student Artist
cute
Reply
:iconlink-pikachu:
Link-Pikachu Featured By Owner Jan 26, 2013  Student General Artist
Adorable and hilarious!
Reply
:iconmelchiahgirl:
MelchiahGirl Featured By Owner Nov 2, 2012
So Cute
Reply
:iconskimkimchi:
SkimKimchi Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist General Artist
LOL! :heart:
Reply
:iconpikachugirllove:
pikachugirllove Featured By Owner Sep 24, 2012
cuteeeeeeeeeeeeee catt
Reply
:icondrpnakotic:
DrPnakotic Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist General Artist
For some reason I always imagine Boggart sounding like Vincent Price.
Reply
:iconmaximumride6000:
MaximumRide6000 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist General Artist
devilish boggart
Reply
:iconlightkitty2011:
lightkitty2011 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Photographer
Cute
Reply
:iconswordsmanyukiri:
swordsmanyukiri Featured By Owner Aug 17, 2012
Cookies~
Reply
:iconannamal97:
aNNaMaL97 Featured By Owner Aug 17, 2012
haha such a boggartish thing to do~
Reply
:iconlmonster2:
LMonster2 Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist General Artist
This is just so cute!!! Really funny!
Reply
:iconcoercri:
Coercri Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist General Artist
LOL I'll leave some milk and cookies out for him. It'll make Santa jealous. XD
Reply
:iconblackangelfeather:
BlackAngelFeather Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist General Artist
so cute!
Reply
:iconxxotenbaxx:
XxOtenbaxX Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
awesome!
Reply
:iconmoonstar-kate:
Moonstar-Kate Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
��nya, so cute)
Reply
:iconqstarz305:
qstarz305 Featured By Owner Aug 10, 2012
aww cute
Reply
:iconluigifan-64:
LuigiFan-64 Featured By Owner Aug 10, 2012
cute!
Reply
:iconrighteous66:
righteous66 Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist General Artist
so cute!
Reply
:iconangeluchiha7:
angeluchiha7 Featured By Owner Aug 9, 2012  Student Artist
nice hmm how do keep kitty boy from marking everywhere?
Reply
:icondudes4eva:
Dudes4eva Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha~ that's a great idea. XD lol
First eating, then sleeping. ;P
I like the pictures. Good work, it's funny.^^
Reply
:iconstorm-song:
Storm-Song Featured By Owner Aug 8, 2012
Yup that's about sums it up LOL
Reply
:iconcaptain-chase:
Captain-Chase Featured By Owner Aug 8, 2012
AW MAN If I had known you were gonna do the pillowcases in kitties too I would have saved my purchase for one of those instead of a dino! Oh, wait, maybe not... the dinos are WAY cute...
Reply
:iconcaptain-chase:
Captain-Chase Featured By Owner Aug 8, 2012
Lol and somehow I commented in the wrong place. Feel free to delete.
Reply
:iconbelendigievolution:
BelenDigiEvolution Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist General Artist
COOOOOOOOOOOOKKIIIIIIIIIIEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!
Reply
:iconvertfaere:
VertFaere Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Writer
Naughty Boggart!If he keeps that up, he'll end up sick sooner or later. I don't think I've ever seen his reaction to going to the vet. Is he like normal cats when it comes to that or does he actually enjoy it?
Reply
:iconrainears-the-first:
Rainears-The-First Featured By Owner Aug 7, 2012
I wish I could see THESE in the morning paper!
Reply
:iconmeralia:
Meralia Featured By Owner Aug 7, 2012
I would gladly trade a bowl of cookies for a moment with Boggart :)
Reply
:icontenshinaki:
Tenshinaki Featured By Owner Aug 7, 2012
oh boggart ^.^ haha (:
Reply
:iconmercurium:
mercurium Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
bwahaha I like Boggart's confidence that, yes, he can perfectly fit into the bowl. For a nap, of course, which means he had to eat those cookies :D
Reply
:iconapofiss:
Apofiss Featured By Owner Aug 9, 2012   Digital Artist
a cosy napping place which comes with extra cokies, it doesn't get any better than that C:
Reply
:iconmercurium:
mercurium Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I might bet it does but whatever makes Boggart happy, makes happy his fans ;)
Reply
:icondeadbunny16:
DeadBunny16 Featured By Owner Aug 7, 2012  Student General Artist
Awwwwwwweeee~!!!
Reply
:iconjellyfisharts:
JellyFishArts Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nooooh! My Cookies! =D
Reply
:iconawesum74:
Awesum74 Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist
So cute!!
Reply
:iconalice-in-wordeland98:
alice-in-wordeland98 Featured By Owner Aug 7, 2012
cute :D
Reply
:iconrawkstarscotty:
RawkStarScotty Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*Grabs Boggart* I now have a new pet! All I need to feed him is cookies, apparently!
Reply
:iconxopumpkinlovexo:
xoPumpkinLovexo Featured By Owner Aug 7, 2012
reminds me of myself
Reply
:iconalexa112:
Alexa112 Featured By Owner Aug 7, 2012
Hehehe....leave it to Boggart to ruin the day :rofl:
Reply
:iconshessyluvsrin:
shessyluvsrin Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Photographer
I might leave my window open and have some cookies near it if it makes Boggart show up! I love that fuzzy face!
Reply
:iconithinkurqreat:
Ithinkurqreat Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist General Artist
I wonder how the person who lives in the house reacted when they walked in and found a smashed vase and a Boggart in their bowl.
Reply
:iconapofiss:
Apofiss Featured By Owner Aug 9, 2012   Digital Artist
like "moooom! there is a scary huge patoto on the table! and it kind of moves!" ;D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 6, 2012
Image Size
212 KB
Resolution
700×675
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
65,148 (3 today)
Favourites
3,761 (who?)
Comments
147
×